Hello, welcome to www.imanabdulrahim.com. You can search about any topic here :)

Sambutan Ulang Tahun Telekung Siti Khadijah Ke-10

Thank you Telekung Siti Khadijah for the surprise gift <3




Happy sangat balik rumah nampak kotak besar, lagi besar daripada Maysaa. Maysaa pun muat masuk dalam tu! Terus excited unboxing. Dalam tu ada banyak balloons! (Tapi tak sempat ambil gambar sebab biasalah ada anak kecil, dia dulu yang main hahaha). Terharu sebab Telekung Siti Khadijah send telekung yang dah lama I nak, tapi tak ada rezeki lagi. 

I suka design telekung yang simple, tak heavy sangat and tak crowded sangat. Of course we all need a basic white telekung kan. Yang ni jahitan dia sangat kemas, kain sejuk dan lembut, tak panas pun pakai and tak rasa berwap sangat. Bahagian muka pun selesa pakai, terletak elok je. Yang penting, I suka sulaman bunga yang simple tapi cantik.

A perfect gift untuk orang yang tersayang. Sesuai untuk jadikan hadiah, hantaran, atau untuk pergi umrah dan haji. Kan banyak iklan dekat highway tu sampai I sendiri pun terpengaruh nak beli jugak. Tapi memang betul pun, cantik sangat!


Sempena ulang tahun ke-10 Telekung Siti Khadijah, ada 1000 telekung yang akan diberikan secara PERCUMA. Ada seribu tau! Siapa yang taknak kan.

And anda boleh menang 100 tiket VVIP ke Malam Sedekad Siti Khadijah pada 5 April 2019 ni. Macam mana nak menang?

Kena la tengok Drama Bersiri SK di Youtube Siti Khadijah TV. Dah follow dekat youtube ke belum? Kalau belum, pergi follow sekarang!

Link: https://www.youtube.com/user/sitikhadijahapparel


Jualan mega besar besaran pun akan diadakan di Hotel Marriott Putrajaya pada 6 April ini, bermula 10 pagi hingga 10 malam. Boleh datang ke sana untuk dapatkan telekung SK dengan harga diskaun sehingga 60%. I pun rasa nak pergi tengok jugak sebab eloklah beli nak dekat Ramadhan ni, dah lah sale! Rasa worth it nak beli.

PALING PENTING NI,  jangan lupa join Giveaway Contest di instagram I, imanabdulrahim untuk dapatkan voucher diskaun dari SK.

Ni link kalau nak join contest: https://www.instagram.com/p/BvT2maUnQRo/

 Contest tamat pada 26 Mac 2019 ini. Rugi kalau tak join.

All the best untuk semua yang join :)